torsdag 10 mars 2011

ändring i planen

Okej, det där med soppan höll ju inte. Jag klarade inte av att äta den utan att det känns som att den ska komma upp igen. Tror att jag inte riktigt klarar av rotsellerin som är i.
Istället ska jag börja räkna kalorier igen. Jag tycker allt för mycket om god mat har jag kommit fram till. På det här sättet får jag äta av det goda, fast inte i riktigt lika stor utsträckning som jag kanske skulle önska.
Jag är trött idag, gick upp redan vid fem i morse och sängen känns väldigt lockande, så snart antikrundan och lyxfällan är slut så blir det godnatt för min del. Ses i morgon!

3 kommentarer:

  1. Du är väl inte den som egentligen behöver hålla koll? Du är ju smal som du är.. :)

    SvaraRadera
  2. Blev fel när jag skrev, de var iaf jag som skickade ;) Men jag menade de jag skrev i kommentaren.

    SvaraRadera
  3. haha, sånt händer. Jo, faktiskt, som jag skrev i det inlägget jag länkade till så är det inte kul när jag inte längre kommer i mina kläder. Det ska bli skönt att vara sådär snygg som jag vill vara till sommaren (:

    SvaraRadera