fredag 11 mars 2011

vakna glad

Jag är inte alltid den snabbaste på att göra saker och ting. Vi flyttade ju in mellan augusti och september förra året, inte förrän i början på februari fick jag tummen ur röven för att äntligen stryka och sätta upp gardinen till sovrummet. Innan såg det ut såhär:
Väldigt kallt och kalt, och stökigt. Sedan blev det såhär: Mycket mysigare. Om jag fick välja skulle inte tv:n stå där och mattan skulle vara en annan. Men Kaj vill kunna ligga i sängen och se på tv, så den får vara kvar. Och mattan, ja man tar vad man har. Den funkar. Tycker gardinen gör att det blir ett så härligt ljus i hela sovrummet. För intresserade så finns den att köpa på IKEA. 279 riksdaler har jag för mig att de ville ha för den. Helt okej om ni frågar mig.
I ramen till höger här ovan har jag ramat in foton som jag tagit själv också, tycker det är roligare med egna bilder än andras. Speciellt såna som jag är stolt över.

4 kommentarer:

  1. Jätte snyggt :) Vi har oxå dom gardinerna men vi har lila i sovrummet =) Men vi köpte dom för 400 kr :/

    Kram madde

    SvaraRadera
  2. jag har också lila fast dom ska vara i vardagsrummet, och gröna i köket (: gillar dem skarpt! (;

    SvaraRadera