lördag 25 december 2010

kö och lycka

I natt blev det inte heller så mycket sömn. Jag kom hem sent från mamma och gick upp igen vid sju för att komma till Media markt så fort som möjligt eftersom de öppnade redan klockan åtta och jag är på jakt efter en bra skrivare. När vi väl kom dit var kön in till butiken över hundra meter lång. Jag trodde först att de hade väntat med att öppna så det var därför alla stod utanför. Men icke. Det tog säkert över 45 minuter innan vi kom in i butiken.
Jag hittade tyvärr ingen skrivare med tog en sväng förbi kameraobjektiven. Och lyckades hitta ett som jag har velat ha hur länge som helst. Så jag slog till. Sedan hade jag turen att få hjälp att hitta ett bra stativ till min kamera.
Så nu är jag lycklig ägarinna till ett stycke nytt objektiv och ett stadigt stativ.
Jag testade dessa båda nu i kväll och jag kan inte säga annat än att jag är så nöjd som jag kan vara. Vilka sanslöst snygga bilder det blir! Ni ska få se, ni ska få se!
Snart snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar