måndag 2 april 2012

2 år

idag fyller den här bloggen 2 år.
livet har tagit många konstiga vändningar under den tiden.
det här året hoppas jag ska innebära stora förändringar åt det bättre hållet för mig, jag jobbar hårt på det!

när jag startade den här bloggen var det meningen att den skulle visa för mig själv (först och främst) att jag kunde göra verklighet av de drömmar jag hade, och fortfarande har. men eftersom det har kommit så många käppar i mina hjul har det inte riktigt blivit så. istället har den fyllt funktionen av att jag för fram allt positivt som händer på ett mer konkret sätt för mig själv.

på sätt och vis har jag ändå uppfyllt vissa av mina drömmar.
- jag trivdes inte på mitt jobb, så jag sa upp mig.
- jag ville jobba i butik så jag började på butikschefsutbildningen.
- utbildningen ville jag klara av med bra betyg, och det kommer jag också göra.

det som jag längtar allra mest efter nu, när jag bara har två veckor kvar på utbildningen, är att jag vill ha ett jobb.
så lite har jag ändå åstadkommit under de här åren.

framöver är planerna att spara så mycket pengar jag kan (när jag fått jobb) och resa. allra först i kalendern ligger London med lillasyster Malin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar