lördag 31 mars 2012

hade det inte precis blivit vår?

det tog ett tag och jag hann bli rejält stressad över rapporten, speciellt när jag insåg att jag inte skulle hinna göra den så bra som jag ville ha den. men den duger nog åtminstone. så i torsdags kväll skickades den till slut in. Igår var sista dagen på absolut sista praktik-perioden. och igår kväll hade jag sån sprängande huvudvärk att jag fick proppa i mig flera huvudvärkstabletter och helt enkelt gå och lägga mig. vaknade under natten och blev tvungen att ta ännu fler tabletter. men nu äntligen har värken försvunnit helt.

åker snart ut till pappa med mina systrar för att hämta alla våra kartonger med leksaker. dessutom ska punkan på cykeln lagas, så kan jag äntligen cykla mer igen!

förresten, det snöar här, deprimerande eller vad?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar