fredag 17 februari 2012

det här är så roligt att jag nästan skrattar rumpan av mig

det här är nog helt seriöst det roligaste någonsin.
klickade hem den i tisdags och igår trillade den ner i brevlådan. himla bra.
har ni inte sett den här så bara måste ni göra det!
svt körde den för ett år sedan tror jag, i höstas gick säsong två. första var ändå roligast. lite lyckohormon är väl helt rätt när man försöker bli frisk.
alltså, se En idiot på resa den är SÅ värd det!

var för övrigt i skolan idag, hade ju den där tentan som jag haft ont i magen för. utan anledning visade det sig. antingen hade jag pluggat bra eller så hade vår lärare gjort ett onödigt lätt prov... eller så har jag bara fattat allt fel och har inte ett enda rätt. men det känns galet bra (:

efter tentan ägnade sig min grupp åt lite budgetarbete (ni vet det där viktiga som jag inte hade tid att missa något av). känns så nedrans bra att ha koll på läget igen och veta var vi står och vad vi har kvar att göra.

ikväll ska jag baka kladdkaka, se på ovastående skrattfest och sova. fint värre en fredag.

(ser ni förresten hur galet trött och hängig jag ser ut fortfarande? kanske inte så konstigt ändå, är inte helt frisk än, men var ju tvungen att göra tentan, lagom kul att ha den hängande efter sen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar