lördag 19 november 2011

att älska nagellack

det här fina nagellacket från chanel ropade på mig, och jag funderade länge, men sen fick det vara nog, det hör ju hemma hos mig. och det är så vackert för det skiftar i guld/grönt/turkos/blått/smaragdgrön och mintgrönt, hur fint som helst och dessutom sitter det som berget!
i tisdags fick jag hem sofis mode i brevlådan. de hade med det här underbara nagellacket från OPI som gjort en muppets kollektion nu till vintern (film släpps tydligen i februari). i torsdags fick det bli mitt.
det här nagellacket som heter rainbow connection är helt genomskinligt med bara glitter i, vilket gör att man kan kombinera det med massor av andra lack, och sånt är ju fantastiskt!
behöver jag säga mer än att jag blev kär?
eftersom jag redan hade chanels på mig, inte orkade ta bort det och dessutom tyckte att de kunde passa bra ihop så bara körde jag.

kalasfint! eller vad tycker ni?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar