onsdag 19 oktober 2011

starting countdown

Var på LIA:n idag.
Det är så himla roligt att träffa alla igen.
Faktum är att jag har bättre kontakt med mina arbetskamrater på mitt LIA-företag än vad jag har med mina klasskamrater. Fast det gör inte så mycket.
I skolan är det så otroligt skönt att få vara ensam ibland. Ofta är det så galet mycket tjatter i klassrummet, både från lärare och klasskamrater. Då är det skönt att vila huvudet i tystnad en stund.

Jag känner mig rätt stressad nu, det är så mycket som jag ska hinna med. Och jag vet inte ens om jag har klart för mig själv exakt vad jag ska göra under den här perioden, trots att jag läst uppgifterna typ tusen gånger och pratat med våra lärare om det. Så har det i och för sig varit förut med. På något sätt fattar jag inte vad jag gjort förrän jag skrivit klart min rapport (ja, jag inser att jag låter som världens största idiot).

Nej, usch. Jag vill bara vara klar med skolan och jobba på riktigt istället. Tjäna pengar och kunna göra roligare saker än det som är allra billigast. Ett halvår kvar!

Uppdatering: Insåg efter att jag skrev det här att det lät lite dumt. Så här kommer ett litet förtydligande. Jag tycker inte illa om mina klasskamrater på något sätt. För att jag som person ska fungera så behöver jag emellanåt tystnad, lugn och ro för mig själv. Det är bara sån jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar