söndag 16 oktober 2011

mina största förebilder

Linda som i Lindas[B]loggbok
är vacker som en dag med en alldeles egen liten familj.
hon har oklanderlig smak när det kommer till kläder och en energi att ta tag i saker som är beundransvärd.
att måla, pyssla och sy som henne är något jag önskar att mitt liv till större del bestod av.

Clara som i Underbara Clara
är otroligt jordnära, söt som socker och förmodligen en av Sveriges vettigaste personer.
hennes kreativitet är makalös.
i stort sett allt med henne inspirerar mig.

sist men inte minst MAMMA
en så stark, givmild och älskvärd person är svårt att hitta.
minsta lilla problem som dyker upp hjälper hon till med.
hon är fantastiskt modig och ståndaktig.
nästan vad man än gör så blir det så mycket roligare i mammas sällskap.
jag älskar henne så himla mycket och vet inte vad jag skulle ta mig till om hon inte fanns.
du är bäst i hela världen mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar