måndag 31 oktober 2011

halloween 2011

vi åkte ut ett helt gäng till en stuga långt in i skogen. jag hade aldrig vågat åka dit om det inte var sagt att vi inte skulle klä ut oss. förstå hur läskigt det hade varit annars att vara mitt ute i skogen omgiven av zombies och andra läskigheter. såhär såg jag ut förresten. mysfinklädd.
innan vi väl kom iväg gick solen ner.
på plats i stugan fick jag och Sanna en varsin pumpa i våra händer.
min blev såhär, ful och söt på samma gång. men helt okej för att vara min första någonsin.
Sanna gjorde en snygg klassisk.
sen dök resten av folket upp och festen drog igång. här är fina Danne.
och ljuva Jenny :)
jag i Linneas mask

plus en himla massa mer folk.
resten av kvällen spelades det spel, kramades, dansades, pratades och togs massor av suddiga kort och filmades flera pinsamma filmer som jag inte kan visa.
helt otroligt roligt var det!
hur var er halloween? klädde ni ut er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar