fredag 14 oktober 2011

från de senaste dagarna

När Louise kom hit i tisdags så gjorde vi underbart goda bananer med choklad i, dem har man i ugnen ett tag så att chokladen smälter och bananen bli mjuk och varm. Sånt där gott som man fick lära sig när man var liten.
Sen gjorde vi fruktsallad som vi bjöd Linda på när hon kom över lite senare. Galet gott!
I helgen kom jag på den briljanta idén att sätta upp min fina ljusslinga över sängen. Grannarna blir väl tokiga om jag sätter upp den på balkongräcket redan nu. Himla mysigt blev det måste jag säga.
Och i onsdags när Linnea hälsade på så bjöd jag först på sallad, sedan gjorde vi också banan med choklad i. Fast den här gången testade vi att ha i plopp. Det var gott, men jag tycker nog ändå att vanlig mjölkchoklad blir godast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar