måndag 18 juli 2011

välkommen hem

Så här såg jag ut igår när min lillasyster Malin kom hem från en två-veckors semester i England.
Louise och jag åkte upp till Skavsta tidigt på förmiddagen för att hämta hem henne.
 Malin hade tagit på sig typ 13 lager linnen, t-shirtar, tröjor och jackor för att slippa böta för att väskorna skulle väga för mycket. När vi stannade till på McDonalds för att äta så åkte 12 stycken av dem av.
 Tyson blev himla glad när Malin kom hem.
 Och titta vilka gudomliga skor hon hade köpt. Dem skulle jag inte tacka nej till direkt.
 Dessa var också helt underbara, härligt med öppet vid hålfoten.
 Efter mycket letande kom hon till slut över ett par skor som hon trånat efter länge. The Who converse med Storbrittaniens flagga. Har man svårt att komma på vad man ska köpa till henne i present någon gång så är det bara att leta efter i stort sett vad som helst med Storbrittaniens flagga på så blir hon glad. Louise blev lite lite avundsjuk.
Titta bara vilka fina saker hon hittade.





 Vi hängde hela dagen, pratade om allt mellan himmel och jord.
När det blev kväll så åt vi sallad och tittade på film.

Hur gott som helst.

2 kommentarer:

  1. <3 du kan få låna mina ted baker :)

    SvaraRadera
  2. åh, det skulle jag aldrig våga! tänk om jag hade sönder dem?! du är söt <3

    SvaraRadera