måndag 21 februari 2011

kort om en resa och en ny start

I fredags åkte vi till Tallinn. Vi, det innebär jag och Kaj, mamma med hennes särbo, samt mina två småsystrar med respektive. Det var sjukt kul, otroligt mysigt och sanslöst kallt! Tänkte berätta mer om det i morgon, den här dagen var ansträngande för hjärnan så att det hette duga. Så mycket ny information att ta in, problem att lösa och saker att ha koll på. Jag vill faktiskt mest hoppa över de här första två veckorna med introduktioner, uppstartningar av diverse olika saker och gruppsammansvetsningsövningar. Tröttsamt. Jag vill bara komma igång med riktiga lektioner, läxor och praktik. Det var därför jag började på den här utbildningen. Andra dagen i morgon, hoppas det tar lite mer fart då.
Godnatt

5 kommentarer:

  1. Åh jag var i Tallinn för längesen men det var fint.

    SvaraRadera
  2. Två veckor går fort! Så snart sätter det nog igång på riktigt ;)

    SvaraRadera
  3. Sofie: det var riktigt fint det vi såg, får åka dit igen när det blir varmare (:

    Emma: åh ja, åk dit! Men på sommaren är väl ett hett tips (;

    Kaj: haha jo minst sagt! :D

    Linda: det gör det verkligen, och nu har de ändrat på vad de sagt tidigare, så den riktiga "skolan" startar på måndag. Otroligt skönt!

    SvaraRadera