onsdag 28 juli 2010

hasselnötsbullar

Jag har blivit riktigt baknördig på sista tiden, i söndags till exempel så bjöd jag hem min lillasyster Louise hit. Vi skulle baka, prata och spela the sims 3.
Det slutade med att jag bakade och Louise spelade sims.
Det var riktigt riktigt roligt. Träffar inte henne så ofta längre sen jag flyttade hemifrån.
Jag är ju en riktig chokladfantast med, så självklart så ville jag testa söta sakers hasselnötsbullar  nu när det var dags att försöka ge sej på bullbak. Jästdegar har aldrig varit min starka sida förut, men nu börjar det lossna för mej och ingen är gladare än jag för det.
Tyvärr tog bullarna slut så fort att de inte kom med på något kort, men söta saker har fotat så fint så titta på hennes bilder istället!
Men nästa gång ska jag se till att de inte blir lika stora, jag gjorde kanske lite galet, är som sagt inte alls van vid att baka bullar. Men snart så!

2 kommentarer:

  1. nu ljuger du...jag är gladare än dig för att du har börjat bli bättre på jästa degar...MUMS.

    SvaraRadera
  2. de låter bra det älskling (: låter du bli godis på jobbet så kanske du slipper ångest för att äta det jag har bakat med (;

    SvaraRadera