onsdag 7 juli 2010

midsommar

Det är för mycket sommar just nu.
Jag tränar varje dag, solar när det går, tar mängder av kort och läser massor av böcker.
Dessutom har jag lyckats slarvat bort min sladd till kameran, så nu kan jag inte lägga in alla nya bilder innan den behagar att dyka upp igen... tusan!
Här är några bilder från midsommar som jag lovade för evigheter sen:
Jag hade på mej min nya polkaprickiga klänning och hade lackat naglarna klarröda! Kameran fanns med i stort sett varje sekund. Fina Kaj gjorde goda drickar till oss, med frukt och bär i... mums! Solen sken som bara den på kvällarna och jag tog massor av motljusbilder, blev ju supersnygga.
Och självklart måste Sara få vara lite Sara och ha sina små egenheter för sej, så förutom att jag hade med mej en påse marshmallows som skulle grillas så gick jag runt med en liten sån burk med såpbubblor, men den tog slut rätt fort...
(Har inte frågat folk om jag får lägga upp bilder på dem så är nog säkrast att låta bli)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar