torsdag 10 juni 2010

mitt i skottlinjen

Förra helgen så hängde jag mest i folkparken med Kaj och hans kompisar, förutom en fin stund på lördag morgon då jag åt frukost med Linda i vasaparken, hon är så söt!
Men annars låg jag och stekte i sanden vid beachvolleyboll-planerna. Så underbart skönt! Danne skulle skoja med Emma, kasta bollen på henne, han siktade länge och väl, sen kastade. Och träffade MEJ stenhårt på högra kindbenet... FAN vad det gjorde ont! De lyckades träffa mej en gång till i huvudet innan det var dags att bege sej hemåt.
På lördagskvällen stod fiske på schemat. Jag satt bredvid och ritade istället.
I söndags blev det mer solande i folkparken, fast denna gång på gräsmattan en bit ifrån, på rätt så tryggt avstånd från felslagna bollar. Helt plötsligt från ingenstans blev vi bjudna på hamburgare från Jolly Rocket. Bara för att det var nationaldagen. Jag var hungrig så den la sej fint i magen, mycket gott! Så det tackar vi för.
Bilder kommer en annan dag, nu ska jag snart äta med Kaj som kommer hem från träningen vilken sekund som helst.
Måste säga att det är tusen gånger roligare att bo med honom än att vara helt ensam (förutom Marble vill säga). Allt blir så mycket roligare när man är två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar