torsdag 5 april 2012

underbara vardag

jag är alltid väldigt noga med att jag ska få sova de timmar jag behöver.
den här veckan har det inte riktigt blivit så.

i måndags gjorde jag min power point inför redovisningen och förberedde opponeringar av mina klasskamraters rapporter. det drog ut rejält på tiden.

i tisdags kom jag för det första inte hem förrän halv sju till stan, sedan skulle jag handla och förbereda den sista opponeringen. vilken tog sjukt lång tid eftersom, ja, det fanns en del att anmärka på om man säger så.

igår kom jag inte heller till stan förrän halv sju, mötte upp syster på max och åt godaste ostburgarna och chokladlyxshake, innan vi begav oss mot bion som började halv åtta. helt fantastiskt att få se Titanic på bio, för det gjorde jag aldrig när den kom ut. med tanke på att filmen är över tre timmar lång så blev klockan mycket även då.

så varje dag har klockan hunnit bli elva eller tolv innan jag kommit i säng, och sedan upp igen vid fem på morgonen. nu är jag trött och längtar vansinnigt efter att få sova ut i natt.

men jag gnäller inte, inte när jag ändå gjort så roliga saker och det bara är en vecka kvar i skolan. en vecka!


hoppas ni med fått en bra start på veckan (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar