fredag 13 april 2012

EXAMEN !

i dag var den stora dagen, fredagen den trettonde tvåtusentolv. min examensdag från butikschefsutbildningen. förkyld och dan åkte jag med mamma, pappa, Malin och Louise till Nyköping.
under själva gick våra lärare igenom vad vi gjort sedan vi började en ruskig februaridag förra året, så delades betygen ut och likaså tre stipendier (året bästa resultat, årets runner up och största utveckling). när det var klart togs det klassfoton och foton på de tre stipendiaterna, sedan gick vi mot cafeterian där fika åt oss alla hade dukats upp.
på vägen dit fick jag fina blommor från min familj (:
de står nu på mitt köksbord och gör mig glad varje gång jag går förbi.
ett av de där stipendierna gick till mig! 
på pappret står:
"Sara har utvecklats på ett mycket bra och positivt sätt. Hon har tagit till sig kunskaperna och förvandlat dessa till färdigheter."
äntligen har jag examensbeviset i min hand!
 och kolla vilket fint kort som hörde till blommorna från familjen!
alla fick stå med som gratulanter, till och med alla katter! Tiger bor hos pappa, hon har bott hos oss sen hon var kattunge, 2001. Marble är ju som ni vet min katt. Tyson bor hos Malin och Stina (Lee) bor hos mamma och Louise.

så var den här dagen över och i kväll tänker jag bara dricka te invirad i en filt och se på film. vill bli frisk så jag kan börja träna normalt snart igen.

hoppas ni också har haft en galet fin tur-fredag, trots tråkigt väder och folk som envisas med att tro att den här dagen är en oturs-dag, så är det ju inte längre, för hur kan den vara dålig när allt har varit såhär bra?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar