onsdag 7 mars 2012

nackspärr

så himla typiskt att få nackspärr nu under första veckan av LIA 5 (praktiken). har suttit hemma mest hela dagen och knappt kunnat röra på huvudet alls. känns lagom kul när man är så sugen på att gå ut och promenera i vårsolen men inte kan för att det gör så ont.

i vilket fall så har jag passat på att se ifatt alla avsnitt jag missat av äkta människor, ibland är den serien så skrattretande töntig, men så himla bra på samma gång. handlade även mat (ekade tomt i skåpen här) och lagade till stuvade makaroner med stekt falukorv och lök, galet gott! och nu i kväll kom finaste Johanna och hälsade på. insåg att vi inte lyckats träffas någonting alls sedan november, evigheter sen!

måste bara tjata litegrann, för det är så fantastiskt att jag snart gått hela min utbildning och är färdigutbildad butikschef. snart, innebär att jag om sex ynka veckor står i skolan och tar emot mitt examensbevis. sex ynka veckor, knappt ens det egentligen.
fredagen den trettonde april tvåtusentolv ska bli starten på mitt nya liv!
( bara så ni vet har jag bestämt att det är turdag nummer ett någonsin! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar