torsdag 27 oktober 2011

den är röd och glittrar

på lördag ska jag på fest
det händer inte så ofta nu för tiden
så därför känns det rätt viktigt att fixa till sig lite extra

hittade finaste sjalen på lindex
den är röd och glittrar
sjal är bra att ha dit jag ska, för där är kallt
och jag hittade mysigaste byxorna på cubus
som hade 30 % rea på alla kläder
byxor utan resår!

investerade i första släta bh:n på flera år
ingen har passat riktigt bra tidigare
men den här är fin

fikade med Linda
hårdaste kladdigaste mackan någonsin
mindre träningspass för munnen

kameran är på vift
närmare bestämt hos min syster
bättre bilder än de från photo booth kommer när den återvänder

<3

och jag såg en liten pojke
med hela sitt mörka hår sprayat i silverglitter!
söt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar