lördag 10 september 2011

måla om hela lägenheten?

Ni vet ju ungefär hur det ser ut hos mig, men bara för att vi ska bli lite påminda så tittar vi på den här gamla bilden från förra året:
Nu har det ju hänt en del här sedan dess. Men vi använder den bara som ett exempel. Detta för att jag funderar på att måla om hela alltet såhär:
(bildkälla)
(bildkälla)
Vad tycker ni? Skulle det vara gräsligt? Fint? Superläckert? För mörkt? Helt enkelt så vill jag veta vad ni tycker, har ni några tips och idéer?

2 kommentarer:

  1. ofta brukar ljust passa bäst i vardagsrum och mörkt i sovrum men eftersom du bor i en etta så blir det väl lite speciellt =p jag tror fortfarande på ljust och inte för mörkt. Men sen så ska man ju må bra själv så det du känner att du mår bäst med ska du ju använda =D
    trots allt du som bor där och ska trivas.

    SvaraRadera
  2. ja det är väl så :)
    ska kolla över min ekonomi innan jag fattar något överilat beslut, gillar dock den här färgen väldigt mycket :)
    just nu skulle jag nog kunna överleva ändå, bytte gardiner och fick en helt ny känsla i rummet!

    SvaraRadera