torsdag 4 augusti 2011

längtan efter något annat än det som är


Den här veckan har varit galet lång och den är inte slut än... har inte kunnat sova bra om nätterna och jobbet har tagit hårt på krafterna. Så i kväll tänker jag unna mig lite choklad och de sista två avsnitten av Charmed säsong sju. Sista någonsin. Vet inte vad jag ska ta mig till sen. Förmodligen se om hela alltet. Älskar den serien något kopiöst.

Om morgnarna kan man känna av att hösten närmar sig, jag älskar det! Vill ha höst nu. När man inte orkar något om kvällarna så är det extra jobbigt att solen skiner och pockar på uppmärksamhet. Men nästa vecka ska jag minsann ta mig hela fem dagar helt ledig och fylla med träning och soldyrkande.
Innan skolan börjar igen.

Men tänk bara, snart blir det mysiga höstpromenader, tända ljus, skumbad i badkaret, filmkvällar och massor av tedrickande. Höstlöv!

(lyssnar mycket på låten ovan, älskar Feist och den här låten speciellt, gullig video)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar