måndag 28 mars 2011

ett paket

I slutet av förra veckan när jag redan hade flyttat ut till pappa, landade det här i brevlådan. Som tur var så var jag och hälsade på just när det kom. Det var från Camilla.
Jag väntade ända till kvällen innan jag mycket försiktigt lirkade upp kuvertet. Inuti var det så här fint. Inslaget med kärlek. Detta var vad brevet innehöll. Men inte bara det här fina kortet, utan 9 stycken till som var minst lika härliga och inspirerande. Se bara här!
Ni kanske inte vet att Camilla driver en fin frukostblogg där hon säljer alla vackra bilder som hon tar.
De här fina korten fick jag köpa till ett förmånligt pris, slumpen avgjorde vilka bilder just jag fick, men jag är inte missnöjd med en enda en.
Alla Camillas bilder är fantastiska. Ta en titt vet jag.
Nu har hon även öppnat en miniminiwebshop med underbart porslin, hett tips!
Om jag köpte allt som jag vill ha därifrån skulle jag bli väldigt fattig. Ska försöka tigga födelsedagspresent i förtid.

3 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir att du tycker om bilderna! Och tack snälla för de fina orden... :)

    SvaraRadera
  2. A Swedish gal: de är hur fina som helst och kommer passa hur bra som helst sen i min lägenhet. Inget att tacka för, jag tycker du är värd allt beröm du kan få för dina fina bilder och ditt arbete med webshopen (:

    Linda: håller med dig helt (och tänker att du menar dem som Camilla tagit), önskar jag var så duktig! (:

    SvaraRadera