fredag 25 mars 2011

första åtgärdar problem som den andra ger

Jag hittade två underbara tvålar idag, och det passade ju bra när den jag hade tog slut precis nyss. Att man fick två till priset av en var en välkommen bonus. Malin hjälpte mig att hitta dessa nu i eftermiddags. Jag tänkte komma i form till sommaren, att spåret ligger runt knuten här är en otrolig fördel. Så nu väntar jag ivrigt på att snön ska smälta bort helt och marken torka till lite. Det räcker med lite, för de här skönheterna är vattentäta. Så himla bra! De har redan varit på sin premiär-promenad i ett überhalkigt motionsspår.
Peppa mig gärna så jag får ännu mer energi att köra stenhårt, för nu ska extrakilona bort!

4 kommentarer:

  1. Hur mycket fick du ge för dem? :) och var?

    SvaraRadera
  2. Tvålarna hittade jag på Yves Rocher för 44 kronor.

    Och löparskorna fanns på Intersport för 1.000 kronor, nedsatta med 400!
    Om det var skorna du tänkte på så be om ett garantibevis så att du får ta hem och testa utomhus i 30 dagar (:

    SvaraRadera
  3. Du får ingen mat, Du får ingen mat, Nej du får ingen mat för du ska banta!!!!

    SvaraRadera
  4. haha ja jag får väl sjunga så för mig själv emellanåt (:

    SvaraRadera