torsdag 17 mars 2011

bra beslut

Jag var hos läkaren i en annan stad idag, fattade ett klokt beslut och hälsade spontant på mamma på hennes jobb. Som tur var hade hennes kund just gått och hon skulle äta lunch. När jag kom hem igen belönade jag mig själv med en hamburgare. Kanske inte så mycket belöning egentligen, men gott. Den här lilla damen sitter allt som oftast på en egen stol bredvid när jag äter. Mycket trevligt, då slipper man ju sitta ensam, äta själv är trist! Igår hittade jag tulpaner på ica maxi till bra pris, två buketter på tio tulpaner vardera för 49 kronor. Älskar allt som känns vår! Bra att öva upp mina fotograferingsskills på. Speciellt när jag försöker lära mig mer och mer hur man ställer in alla komponenter manuellt, svårt!
Men än så länge fuskar jag lite med de lite enklare lägena, som till exempel CA och P. Beslutet jag tog innebär att jag i början på nästa vecka kommer flytta ut till min pappa. Inte för alltid, men tills jag får tillbaka min lilla etta i alla fall den 1 juli.
Kaj och jag behöver vara lite för oss själva ett tag. Vi får se hur det utvecklar sig framöver.

3 kommentarer:

  1. Kan jag lära mig fota manuellt, kan du. Och jag har en packe prints över om du vill ha. Du kan ju maila mig om du känner att fortfarande vill ha.

    camilla (at) camillasundberg (punkt) net

    Ha't fint nu!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Blev många "vill ha" där.

    SvaraRadera
  3. haha sånt man ser i efterhand, tack så mycket, jag har mailat dig nu (:

    SvaraRadera