fredag 18 mars 2011

akutstöd

Det hände en sak. Jag kände att det inte fanns något viktigare alls än just henne just nu. Så jag har varit hos min lillasyster hela kvällen. Vill ni veta mer får ni läsa hos henne.
Vill bara skicka en stor varm kram till alla som känner att de behöver en, för ibland är det ju så, att man behöver en kram och känna att det finns i alla fall någon som älskar en när det skiter sig på ett annat håll. Mina systrar finns för mig när helst jag behöver dem, hur dåligt humör eller hur stressade de än må vara. Samma gäller för mig. Det finns inget viktigare än dem, aldrig.
Jag älskar er Malin och Louise!

6 kommentarer:

  1. Du är bäst syster. Tack för att du finns och tack för att du ville vara med mig ikväll. Ville inte vara ensam så jag är hos Jempa nu och dricker lite vin. Vi ska nog ut och dricka några öl med Jonas. Det finns inga bättre systrar än dick och Louise. Även om vi är jävligt osams i vissa lägen och hatar på varandra så Älskar vi varandra innerst inne. Glöm Aldrig att Jag Älskar Dig!


    Puss från Lil´sis!

    SvaraRadera
  2. Oj då. Dig och Louise skulle det stå :P

    SvaraRadera
  3. förstår det hjärtat, tufft när något sånt här händer. haha ibland blir det lite knasigt när man skriver... låt ju dock kul med dick och Louise :P
    var rädd om dig nu!

    SvaraRadera
  4. Systrar, Jag älskar er! Och jag önskar jag kunde vara ett stöd jag med. Ni är bäst, mina systrar. Ingen är så glad som jag är som har er! Ni är fina! <3

    SvaraRadera
  5. tack, men det är ju det systrar är till för, att alltid finnas för varandra. Eller riktigt nära vänner, passar ju minst lika bra (:

    SvaraRadera