söndag 2 januari 2011

nyårslöften

Jag brukar aldrig ge nyårslöften, kanske för att jag aldrig varit särskilt överviktig, rökt, ätit överdrivet mycket godis eller gjort något annat som inte är så hälsosamt. Men i år ska jag ge mig själv hela tre stycken.
  1. Blogga
  2. Utveckla mitt fotograferande
  3. Sluta säga negativa saker om mig själv
Angående:
1. Det är så roligt med bloggen nu, ni är flera som läser och kommenterar.
2. Att få till en bra bild gör mig glad. Blir de ännu bättre kan jag väl bara bli gladare?
3. Det måste jag verkligen sluta med. Varje litet misslyckande trycker jag ner mig själv så hårt för. Och jag tror inte att någon mår bra av en sådan behandling, att dessutom göra så mot sig själv är väl något av det dummaste. En partner som trycker ner en kan man lämna, men sig själv. Alltså där är man ju fast, så då får man jobba ännu mer. Positivt tänkande here I come!

2 kommentarer:

  1. Låter som du kommit fram till 3 bra nyårslöften! Det där klarar du ;)

    SvaraRadera
  2. tack hjärtat, det tror jag med (:

    SvaraRadera