måndag 27 december 2010

långväga gäster

Nu, när det är som det är med väder och transporter. När flyg inte flyger och tåg inte går som de borde. Då känns det nästan bättre att som svärfar nu ta båten. Och båten kan man ju ta om man som han bor i Finland.
Med andra ord har nu svärfar med sällskap kommit hit för att stanna i några dagar. Det kommer förmodligen innebära att jag inte kommer ha så mycket tid till att blogga. Men vi hörs snart. Om inte tidigare så i alla fall på torsdag när de åker hem igen. Jag har nämligen massor att visa för er. Bland annat tre helt underbara nagellack som jag har kärat ner mig totalt i. Ni bara måste få se dem! Kom tillbaka snart.

2 kommentarer:

  1. Haha jag läste fel, trodde du skrev att du skulle visa svärfar Nagellacken haha. Dom är fina :D

    SvaraRadera
  2. haha det var nog bara jag som skulle ha skiljt lite mer på det. Men pekka var grymt imponerad av mina naglar och visade för pirjo som har en dotter som är nagelteknolog. Kul (:

    SvaraRadera