lördag 18 december 2010

ett fynd

Finaste Kaj tog med mig till sol och motion idag. Han tyckte att vi kunde sola lite. Sedan handlade vi lite småsaker. När vi kom hem var vi nästan totalt döda. Efter lite underbar tacopaj och tusen pussar och kramar gick han på fest och jag tittar på tv.
Innan vi gick till stan så hämtade vi ett brev och inbetalningskort (för lägenhetsavgiften) av henne som hyr min lägenhet. Och oj vad jag saknar den lägenheten! Mitt hem liksom. Världens bästa. Som jag längtar efter att komma tillbaka till den och göra den så fin som det bara går.
På tal om annat så höll jag på att bli lite lätt galen förut när jag fortfarande inte kunde hitta min kamera-batteri-laddare, så Kaj letade ännu en gång bland alla sladdar som han bara tagit och lagt in i sin garderob på en hylla högt upp. Gissa vad han hittade! Ja inte var det laddaren. Men min ljusslinga till balkongen (se bilden). Återstår att se om den fortfarande fungerar imorgon när jag sätter upp den. Nu ska ALLA kunna se vart jag bor.
Just det. Har glömt att äta mina vitaminer, kan vara därför som jag varit lite nere på sista tiden, och inte bara på grund av PMS och liknande. Så nu måste jag påminna mig själv om att ta dem varje dag. Inte glömma någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar