torsdag 11 november 2010

fyrtionio

Jag och Linnea har kommit igång så smått med träningen. Känns fantastiskt även om det tar emot att ta sej ut i mörkret.
Idag skickade jag in ansökan till den utbildning jag hittade härom veckan. Jag håller tummarna det hårdaste jag kan för att jag kommer in. Det vore helt underbart, för utbildningen är bara ett år lång och när jag blir klar i så fall så har jag nästan garanterat jobb. Och tänk bara, då får jag jobba i en butik, så som jag drömt om. Håller ni tummarna med mej?

Sådana här små söta julgranskulor köpte jag idag på Lagerhaus. De är helt ljuvliga och minismå. De kommer i en paket om 25 stycken kulor till den överkomliga summan av 49 kronor. Som synes på bilden (som är härifrån) så är de både genomskinliga, högblanka och matta. Underbara helt enkelt.
Jag tror ja måste köpa en paket till, eller tio.

1 kommentar:

  1. Självklart håller jag tummarna med dig :) och vilka söta små julgranskulor du köpt! Kul föresten att du kommit igång med bloggen igen :) Kramar

    SvaraRadera