onsdag 4 augusti 2010

om jag fick som jag ville

så skulle jag:
  • ha en hel garderob fylld av skor
  • äta sjukt god mat varje dag utan att bli tjock
  • ta långa promenader och ha mysiga lång-fikor och hemmakvällar med mina kompisar
  • ha Aladdin på specialutgåva-dvd (den har utgått! finns inte längre...)
  • förstå helt och fullt hur min kamera fungerar
  • ha en stuga på franska rivieran som jag kunde åka till när som helst
  • äga den där fina soffan som jag aldrig köpte
  • jobba i en bokhandel
  • totalrenovera min lägenhet/flytta
  • ha ett SMEG-kylskåp
  • äta bearnaisesås nästan varje dag

och leva resten av mitt liv lycklig tillsammans med Kaj <3

3 kommentarer:

  1. låter inte helt fel faktiskt =D

    SvaraRadera
  2. det låter som inte helt omöjliga mål att uppnå ändå! jag älskar också bearnaissås. när jag var i bulgarien 2007 beställde jag det till i princip varenda maträtt, hahaa! (tycker att bulgarien hade rätt äcklig mat i övrigt, men med lite bea blev den god) :)

    SvaraRadera