tisdag 31 augusti 2010

äntligen färdig

äntligen är jag klar med städningen av min gamla lägenhet. Igår var jag där från halv sju på morgonen till halv tio på kvällen, sen höll jag på idag från halv 9 till 12! Jag är helt slut nu. Men oj vad rent det blev, och hon som ska hyra den av mej blev jätteimponerad för att vi hade städat så noga. Mamma hjälpte till några timmar igår och Kaj hjälpte till han med ett tag. Men det mesta har jag minsann gjort själv.
Men nu är jag så trött att jag tror jag ska sova middag, tills Malin ringer. Då ska vi hämta Marble som med ska flytta hit nu!
Så efter den här pärsen så är det bara att packa upp allt i nya lägenheten, om den ändå hade varit lite renare! Får se vad hyresvärden säger när vi pratar med honom.
Men först... tupplur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar