söndag 18 april 2010

träning och lite annat

Hur trött får man bli? Den här veckan har jag varit i stort sett död när jag har kommit hem om dagarna.
Igår blev det äntligen helg igen! Helgen började på gymmet med lite träning tillsammans med Kaj och Jerry. Kaj visade mej lite övningar som jag ska göra, för att citera honom: bra tjejövningar.
Vi fortsätter fundera på hur vi ska göra med resan. Vart vi ska åka. Just nu känns det som att vi satsar på att bila igenom Europa, det blir förmodligen mer passande för våra plånböcker, men inget bestämt än. Det enda som är säkert är att jag slutar jobba den 2 juli och att vi ska åka till Finland på hajk med Kajs pappa samt några kompisar.
I onsdags blev jag allt för sugen på brownies, så jag rörde ihop en smet och slängde in den i ugnen. På torsdagen tog jag med ett gäng till mamma när Kaj och jag skulle dit för att klippa oss. Hon tyckte de var goda så jag var nöjd.
Och sedan i fredags så blev det som sagt träning och efter det bar det av mot Vilbergens bowling för spelande med några av Kajs kompisar. Jag dyngvann första serien! Hurra!
Idag har jag bara rensat ur min bokhylla från cd-skivor, böcker och filmer som jag ska försöka sälja. När underbaraste Kaj kom hem så bokade vi biljetter till bio på kvällen. Vi såg Clash of the titans på filmstaden. Synd att de alltid har sån usel skärpa. Snart blir det sängen för mej. Får se vad ja hittar på imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar